Tryg ID indgår som en del af IDA Forsikrings indboforsikring.
Få rådgivning om, hvordan du bedst håndterer identitetsmisbrug. Samtidig får du konkrete redskaber til, hvordan du bedst kan forebygge fremadrettet.
Lad os hjælpe med alt det praktiske, hvis du er blevet udsat for identitetstyveri. Det kan være alt fra hjælp til at lukke bankkonti eller slette falske profiler.
Bliver din identitet misbrugt, eller har du mistanke om det? Så kan du ringe til Tryg ID døgnet rundt og få assistance til at håndtere situationen.
Tryg ID dækker ikke økonomiske tab ved et misbrug. Den er til gengæld din vej til al den professionelle hjælp, du har brug for ved identitetsmisbrug.
Tryg ID har din ryg, hvis du oplever identitetsmisbrug på sociale medier, eller du bliver udsat for økonomisk misbrug.
Har du oplevet at få delt personlige billeder af dig selv? Eller at du pludselig ikke kan logge på dine profiler på de sociale medier?
Sociale medier som Instagram, Facebook og Twitter er en stor del af vores hverdag og måden, vi interagerer med hinanden.
Det betyder også, at vores sociale identitet i højere grad er udsat for at blive misbrugt. Flere oplever, at deres personlige oplysninger ligger frit tilgængelige, eller at deres identitet bliver brugt til at oprette falske profiler.
Vi hjælper med at håndtere socialt misbrug – lige fra oprydning til nedlukning af profiler.
Måske får du pludselig mails omkring ting, du ikke har købt? Eller også får du ikke længere post i din postkasse?
Begge dele kan være tegn på identitetstyveri. Tyven kan eksempelvis oprette lån og købe (dyre) ting i dit navn.
Med Tryg ID får du hjælp til at tage de mange dialoger med firmaer, hvor tyven har købt. Du får også hjælp til at kontakte RKI og debitorregister, samtidig med at vi vejleder dig i at anmelde misbruget til politiet.
Tryg ID har åbent døgnet rundt, og du kan kontakte dem på telefon 44 20 45 20.
Ring eller skriv til IDA Forsikring
Har du spørgsmål til dine forsikringer, eller vil du købe en forsikring?
Telefon:
70 21 01 91