IDA Forsikrings solsikkelinje – Hjælp til dig med særlige behov

Vidste du, at IDA Forsikring har en solsikkelinje? Her hjælper vi dig, hvis du har særlige behov

Kundeservice IDA Forsikring

Har du brug for mere tid og en grundigere forklaring, når du har spørgsmål til dine forsikringer eller skal købe nye dækninger?  

Så er du velkommen til at ringe til vores solsikkelinje på telefon 33 18 98 86.  

Forsikringer kan i forvejen være svære at forstå, og hvis du fx er ordblind eller har ADHD, kan det virke overvældende at sætte sig ind i dækninger, tilvalg, policer og betingelser.  

Derfor er vores forsikringsrådgivere på solsikkelinjen uddannet til at give dig ekstra støtte, hvad enten du har brug for hjælp til at forstå et tilbud eller bare mere tålmodighed.  

IDA støtter Solsikkeprogrammet 

Globalt lever 1 ud af 6 af os med et usynligt handicap eller en skjult diagnose. Det dækker alt fra ordblindhed, psykisk sygdom, kroniske smerter, autisme, ADHD, angst, demens, hjerneskade eller høre-, tale- og synshandicap.  

Derfor deltager både IDA og IDA Forsikring i Solsikkeprogrammet, der arbejder for at personer med usynlige handicap kan føle sig trygge og deltage på lige fod med alle andre i samfundet.  

Du har måske også selv bemærket solsikkesnoren i den offentlige transport, butikker eller din egen arbejdsplads. Snoren er en diskret måde at vise, at du har et usynligt handicap eller en skjult diagnose, og at du kan have brug for lidt ekstra tålmodighed eller hjælp.  

Læs mere om Solsikkesnoren  

Læs mere:

Spørgsmål & svar

Kundeservice

Få hjælp til selvbetjening, hvis du skal anmelde en skade, betale regninger eller ændre forsikringer.

Spørgsmål & svar

Få hjælp til dine forsikringer

Få svar på de mest stillede spørgsmål om alle IDA Forsikrings forsikringer, dækninger og tilvalg.

Kontakt

Ring eller skriv til IDA Forsikring

Har du spørgsmål til dine forsikringer, eller vil du købe en forsikring?

Telefon:

70 21 01 91