IDA Forsikring tager sig af alt vedrørende dine forsikringer - på nær skader. Hvis du skal anmelde en skade, så skal du derfor ringe til Tryg, da de har ansvaret for alle skadesanmeldelser. Hvis du ringer til IDA Forsikring, så har du dog mulighed for hurtigt at blive omstillet til Tryg Skadeservice. Her skal du taste 2, hvis du;
Du er naturligvis også velkommen til at anmelde skaden online.
Læs mere om, hvordan du anmelder en skade online.
Skal du anmelde en skade på en af de forsikringer, der ikke er via Tryg:
Læs mere om, hvordan du kontakter dem her.
Vi tilbyder at ringe tilbage til dig, hvis der er kø. Det gør vi fra lidt over 9.00 til cirka en halv time før lukketid.
Når vi har meget travlt, kan der gå op til 1 time, før vi ringer tilbage. Uden for vores travle perioder, ringer vi normalt tilbage inden for 10 minutter.
Vidste du, at IDA Forsikring har en solsikkelinje? Her hjælper vi dig, hvis du har særlige behov. Du ringer til IDA Forsikrings Solsikkelinje på tlf. 33 18 98 86 i den normale åbningstid.
Læs mere om IDA Forsikrings Solsikkelinje
Inden du kontakter os, kan du med fordel besøge vores Kundeservice. Her har vi samlet alle vores selvbetjeningsløsninger, link til din forsikringsoversigt, de mest stillede spørgsmål og svar og meget mere.
Indholdsfortegnelse
Ring til Tryg, hvis du skal anmelde en skade
Godt at vide om Call-back/Ring tilbage-funktion
Solsikkelinjen
Husk, at du kan finde svar i vores Kundeservice
Ring eller skriv til IDA Forsikring
Har du spørgsmål til dine forsikringer, eller vil du købe en forsikring?
Telefon:
70 21 01 91Solsikkelinjen:
33 18 98 86