Du kan ringe til os på tlf. 70 21 01 91
Mandag-torsdag 08.00 - 16.30
Fredag 08.00 - 15.00
IDA Forsikring tager sig af alt vedrørende dine forsikringer - på nær skader. Hvis du skal anmelde en skade, så skal du derfor ringe til Tryg, da de har ansvaret for alle skadesanmeldelser. Hvis du ringer til IDA Forsikring, så har du dog mulighed for hurtigt at blive omstillet til Tryg Skadeservice. Her skal du taste 2, hvis du;
Du er naturligvis også velkommen til at anmelde skaden online.
Læs mere om, hvordan du anmelder en skade online.
Skal du anmelde en skade på din tand-, løn- eller gruppelivsforsikring så skal du kontakte TopDanmark eller Dansk Tandforsikring.
Læs mere om, hvordan du kontakter dem her.
Vi tilbyder at ringe tilbage til dig, hvis der er kø. Det gør vi fra lidt over 9.00 til cirka en halv time før lukketid. Vær opmærksom på, at hvis du bestiller en Call-back, men selv ringer igen samme dag, så ringer vi dig ikke op. Det skyldes, at vores telefonsystem registrerer dit opkald, som om der har været kontakt, selvom der ikke har været det.
Når vi har meget travlt kan der gå op til 1 time, før vi ringer tilbage. Uden for vores travle perioder, ringer vi normalt tilbage inden for 20 minutter.
Husk at du kan finde svar i vores Kundeservice
Inden du kontakter os, kan du med fordel besøge vores Kundeservice. Her har vi samlet alle vores selvbetjeningsløsninger, link til din forsikringsoversigt, de mest stillede spørgsmål og svar og meget mere.
Ring eller skriv til IDA Forsikring
Har du spørgsmål til dine forsikringer, eller vil du købe en forsikring?
Telefon:
70 21 01 91