Ventetid til personlig rådgivning

Vi gør alt, hvad vi kan, for hurtigst muligt at hjælpe dig, og vi sætter en ære i at yde den bedste rådgivning til alle medlemmer og giver os tid til hvert enkelt opkald. Det betyder derfor, at du på nogle tidspunkter kan opleve ekstra ventetid på telefonerne. 

Oversigten viser, hvornår på dagen, det plejer at være lettest at komme i kontakt med os på 70 21 01 91. 

  • Blå er der, du vil opleve mest ventetid på telefonerne.
  • Mørkegrå er der, hvor du vil opleve en vis ventetid på telefonerne.
  • Lysegrå er der, du vil opleve mindst ventetid på telefonerne.

Inden du kontakter os, kan du med fordel besøge Hjælp og kontakt. Her har vi samlet alle vores selvbetjeningsløsninger, link til din forsikringsoversigt de mest stillede spørgsmål og svar og meget mere. 

Vores rådgivningsteam arbejder ligeledes ud fra fire løfter

  1. Lave præmier
  2. Værdi for pengene
  3. Kompetent rådgivning
  4. Hjælpsom

Målet er, at du oplever dette, når du kommer i kontakt med os.