Spørgsmål til bilpleje

Her kan du finde de mest stillede spørgsmål til Tryg Bilpleje. 

Find dit svar

Hvis du vil købe Bilpleje, skal du ringe til os på 70 21 01 91 eller skrive til os.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Du kan bestille tid til hjulskifte samt opbevaring af dæk via Min Side. 

Bestil tid til hjulskifte via Min Side.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Oplever du problemer med din vaskekode, skal du kontakte IDA Forsikring på telefon 70 21 01 91 

Fik du svar på dit spørgsmål?

Hvis du ikke benytter din kode, bortfalder den med udgangen af kalendermåneden, og du får ikke refunderet eller godtgjort en ny bilvask. Bilvask kan ligeledes ikke omsættes til kontant betaling.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Du kan få vasket din bil i Shell vaskehaller. På Min Side kan du se hvor i landet, du kan benytte bilvask. Bilvasken skal foregå efter de instruktioner, som gives ved den vaskehal, du ønsker at benytte.

Fik du svar på dit spørgsmål?

Hvis der sker en skade (fx hvis genstande i børsterne har forvoldt skade i forbindelse med bilvasken), skal du anmelde skaden direkte til den station eller butik, som vaskehallen er tilknyttet og sikre dig, at de udfylder en servicerapport. Bemærk, at stationen eller butikken er ansvarlig, hvis de har udvist en forsømmelse eller der er fejl ved anlægget.

Hvis vaskehallen (tankstationen/butikken) ikke kan hjælpe, skal du kontakte Tryg Bilskade på tlf. 44 20 46 70.

Fik du svar på dit spørgsmål?