Spørgsmål til bilpleje

Her kan du finde de mest stillede spørgsmål til Tryg Bilpleje.
Hvordan køber jeg Bilpleje?
Hvis du vil købe Bilpleje, skal du ringe til os på 70 21 01 91 eller skrive til os.
Hvordan bestiller jeg tid til hjulskifte?
Du kan bestille tid til hjulskifte samt opbevaring af dæk via Min Side.
Rul ned på siden til du når 'Andre produkter' og klik herefter på 'Bilpleje'.
Bestil tid til hjulskifte via Min Side
Jeg oplever problemer med min vaskekode – hvem skal jeg kontakte?
Oplever du problemer med din vaskekode, skal du kontakte IDA Forsikring på telefon 70 21 01 91
Hvad sker der, hvis jeg ikke benytter min vaskekode?
Hvis du ikke benytter din kode, bortfalder den med udgangen af kalendermåneden, og du får ikke refunderet eller godtgjort en ny bilvask. Bilvask kan ligeledes ikke omsættes til kontant betaling.
Hvor henne kan jeg få vasket min bil?
Du kan få vasket din bil i Shell/7-eleven eller OK vaskehaller. Bilvasken skal foregå efter de instruktioner, som gives ved den vaskehal, du ønsker at benytte.
Læs mere om Bilpleje og se hvor i landet, du kan benytte bilvask
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg får en skade på min bil, når den bliver vasket?
Hvis der sker en skade (fx hvis genstande i børsterne har forvoldt skade i forbindelse med bilvasken), skal du anmelde skaden direkte til den station eller butik, som vaskehallen er tilknyttet og sikre dig, at de udfylder en servicerapport. Bemærk, at stationen eller butikken er ansvarlig, hvis de har udvist en forsømmelse eller der er fejl ved anlægget.
Hvis vaskehallen (tankstationen/butikken) ikke kan hjælpe, skal du kontakte Tryg Bilskade på tlf. 44 20 46 70.