Jeg oplever problemer med min vaskekode – hvem skal jeg kontakte?
Oplever du problemer med din vaskekode, skal du kontakte IDA Forsikring på telefon 70 21 01 91
Fik du svar på dit spørgsmål?
Hvad sker der, hvis jeg ikke benytter min vaskekode?
Hvis du ikke benytter din kode, bortfalder den med udgangen af kalendermåneden, og du får ikke refunderet eller godtgjort en ny bilvask. Bilvask kan ligeledes ikke omsættes til kontant betaling.
Fik du svar på dit spørgsmål?
Hvorhenne kan jeg få vasket min bil?
Du kan få vasket din bil i Shell vaskehaller. På Min Side kan du se hvor i landet, du kan benytte bilvask. Bilvasken skal foregå efter de instruktioner, som gives ved den vaskehal, du ønsker at benytte.
Fik du svar på dit spørgsmål?
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg får en skade på min bil, når den bliver vasket?
Hvis der sker en skade (fx hvis genstande i børsterne har forvoldt skade i forbindelse med bilvasken), skal du anmelde skaden direkte til den station eller butik, som vaskehallen er tilknyttet og sikre dig, at de udfylder en servicerapport. Bemærk, at stationen eller butikken er ansvarlig, hvis de har udvist en forsømmelse eller der er fejl ved anlægget.
Hvis vaskehallen (tankstationen/butikken) ikke kan hjælpe, skal du kontakte Tryg Bilskade på tlf. 44 20 46 70.
Fik du svar på dit spørgsmål?
Tak for dit svar
Vi er glade for, at du fik svar på dit spørgsmål.
Tak for dit svar
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side. Vær opmærksom på, at vi ikke besvarer din besked, men bruger den til at gøre websitet endnu bedre.