Medlemsløfter

IDA Forsikring arbejder ud fra fire medlemsløfter, der giver dig tryghed i rådgivningen plus Danmarks nok laveste priser.

Hos IDA Forsikring bestræber vi os hele tiden på, at give medlemmerne den bedste oplevelse med vores forsikringer hver gang.

For os betyder det blandt andet, at

  • Vi holder vores priser konkurrencedygtige
  • Vi arbejder målrettet med tilbagemeldinger fra vores medlemmer – både ros og ris.

Værdi for pengene

Den bedste oplevelse betyder også, at vi gerne vil give værdi for pengene.

  • Vi skal ikke skabe et overskud. Vi har ingen aktionærer. Det vil sige, at alt overskud går tilbage til medlemmerne, i form af prisnedsættelser. Når der er prisnedsættelser, kommunikerer vi det til alle og ændrer automatisk prisen på forsikringerne for alle.
  • Vi søger løbende nye produkter og samarbejdspartnere for at kunne tilbyde de bedste forsikringer til medlemmerne.

Kompetent rådgivning

Den bedste oplevelse vil vi også gerne give, når du er i kontakt med os.

  • Vores forsikringsrådgivere er alle veluddannede inden for forsikring, og vi arbejder aktivt med udvikling af måden, vi leverer service på.
  • Vores rådgivere er alle rådgivere. Hos IDA Forsikring har medarbejderne ingen salgsmål, og derfor er den vejledning, de kommer med, udelukkende baseret på, hvad du som medlem har behov for.
  • Vi er her for at hjælpe dig, og vi vil gerne give det rigtige svar første gang, så du kan føle dig tryg hos os.

Vi måler vores rådgivere på, hvordan medlemmerne vurderer dem enkeltvis. Det arbejde foregår hele tiden – baseret på medlemmernes tilbagemeldinger og et tæt samarbejde mellem rådgiver og chef. Det betyder også meget i vores arbejde, at vi får tilbagemeldinger fra medlemmerne, på det arbejde vi leverer.